Blog

Διευκρινίσεις σχετικά με τις γνωματεύσεις για υποψήφιους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Ποιες γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ ή ΙΠΔ είναι σε ισχύ ειδικά για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021

Έγγραφο Φ.251/34854/Α5/29-03-2021 του Υπουργείου Παιδείας Κατόπιν ερωτημάτων που έχει δεχθεί η υπηρεσία μας σχετικά με την παρ. 4 του άρθρου 1 της αριθμ. Φ.251/22806/Α5/2021 ΥΑ (ΦΕΚ 897 Β΄) και κατόπιν διαβούλευσης με την Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής κρίνεται αναγκαίο να διευκρινιστεί… Read More

Εγγραφές σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά, επαναφοίτηση σε Νηπιαγωγείο το Σχολικό έτος 2021-2022

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22», Φ.6/22510/Δ1/25-02-2021 «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021-22», Φ.6/ 22511/Δ1/25-2-2021 «Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021- 22» Φ.6/ΜΚ/22512 /Δ1/25-2-2021

Τρόπος εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄),

Τρόπος εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους… Read More

Προσλήψεις 621 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το διδακτικό έτος 2020-2021

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι προσλαμβάνονται 621 μέλη ΕΕΠ, 541 κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων και 80 κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, ως προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων… Read More

Iστοσελίδες του ΥΠΑΙΘ με ηλεκτρονικούς συνδέσμους σε θέματα πολιτιστικού περιεχομένου

 Hλεκτρονικοί σύνδεσμοι με θέματα πολιτιστικού περιεχομένου σε ιστοσελίδες του ΥΠΑΙΘ Η σχετική εγκύκλιος σε μορφή pdf

3η Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: «Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι»

Το 1992 ο ΟΗΕ καθιέρωσε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, αποσκοπώντας να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κοινού επί ζητημάτων αναπηρίας και να προάγει το δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία για ισότιμη πρόσβαση σε όλες τις εκφάνσεις… Read More

ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας: Οδηγίες για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Α/Α 162/17-11-2020: Οδηγίες για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης Διαβάστε το σχετικό έγγραφο  

Το έργο του Συμβούλου Σχολικής Ζωής – Επιλογή – Καθήκοντα – Προσόντα

Y.A. Αριθμ. 129431/ΓΔ4 (ΦΕΚ Τεύχος B’ 4183/28.09.2020) – Σύμβουλος Σχολικής Ζωής Άρθρο 1 – Το έργο του Συμβούλου Σχολικής Ζωής Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής συμβουλεύει, καθοδηγεί και ενημερώνει μαθητές, γονείς και κηδεμόνες σε θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που… Read More

Οδηγίες λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης

Αρ. Πρωτ.: 159484/ΓΔ4/20/11/2020 ? «Οδηγίες λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης» Τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) τα οποία λειτουργούν, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Υ.Α. 211076/ΓΔ4/6-12-2018 (ΦΕΚ Β΄ 5614) και θέμα: «Ενιαίος Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής… Read More

Ομάδες σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης μελών ΕΕΠ για την αντιμετώπιση των συνεπειών του COVID-19 – ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες

Απόφαση 150710/ΓΔ4/05-11-2020 (ΦΕΚ 4917/Β/09-11-2020) Καθορισμός ομάδων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης στις οποίες ασκούν καθήκοντα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2020 – 2021. Καθήκοντα… Read More